Friday, September 21, 2012

SNE Slimmerz Capsule

Assalammualaikum wbt

Hoooooolaaaaaaaaa!! Lama benor teaser cik Miza berkenaan produk Slimming SNE kan? Boleh baca kat sini. Tak senonoh betul. Ya, ampun. Dulu produk slimming SNE dalam botol, rasa tak cantik pulak nak jual. Saya tengok pon berfikir 10x hendak beli ke tidak. Biasalah kan manusia,suka benor judge a book by its cover. Saya je, bukan kamu. Tak rasional sungguh alasan kan? Jangan marah ye, nanti cepat tua. hehehe. Taw la ada BEUTSKIN sekarang, tak risau dek tua di muka :)

ok ok, ada beberapa customer yang text saya bertanyakan produk slimming, SLIMMERZ ini. Memang di HQ dah ada stok dan kami pengedar-pengedar boleh beli dan jual kepada rakyat jelata. Cumanya saya ini belum berani jual produk SLIMMERZ ini lantaran kekurangan ilmu. Kang anda tanya banyak-banyak kang, saya pening sendiri. Sebabnya produk ini belum lagi dilancarkan secara rasmi. Belum lagi diadakan sesi suai kenal produk secara rasmi kepada kami para pengedar. Mungkin pengedar-pengedar senior atau manager atasan banyak ilmu tentang produk SLIMMERZ ini, tapi pengedar picisan macam saya ini ibarat budak 6 tahun baru nak masuk tadika. Kelas pertama nanti ialah pada 2hb SEPT 2012. Haa, selepas tu pandai la saya sedikit. Takde ilmu camno nak consult, ye dak? Boleh la serba sedikit hasil sharing daripada atasan saya yang dah cuba produk slimming ini masa bungkusannya dalam botol dulu.



Jadinya, jika anda betul betul susah hati macam ini......


Berkobar-kobar hendak transform kan diri menjadi lebih berkeyakinan dengan macam ini...


SLIMMERZ Capsule boleh membantu anda...









CARA PENGAMBILAN YANG BETUL

* Buat permulaan, ambil 1 biji pagi SELEPAS SARAPAN. Jika selepas pengambilan tiada sebarang tindak balas seperti pening tambah dos pada sebelah tengah hari SELEPAS lunch.
*Teruskan selama 5 hari hingga seminggu, jika tiada pening tambah dos ke 2 biji pagi SELEPAS sarapan. Jika selepas pengambilan tiada sebarang tindak balas seperti pening tambah dos 2 biji pada sebelah tengah hari SELEPAS lunch.
* Amaran : Maximum pengambilan sehari ialah 4 biji sahaja. Jangan nak cepat kurus anda makan banyak-banyak. 4 biji sehari ini pon berperingkat, jangan terus ambil 4 biji.
* Sekotak ada 60 biji 
* Untuk kesan terbaik, pakar nutrisi SNE menyarankan pengambilan bersama 
SNE kapsul dan Excel Tea
* Minum air putih banyak-banyak

Boleh hubungi 
Miza 014 500 5852

No comments:

Post a Comment