Tuesday, December 6, 2011

SNE Marketing Sdn Bhd

Assalammualaikum wbt
Hai semua, kali ini saya ingin berkongsi tentang syarikat dan pengurusan produk SNE ini kerana ramai yang tidak mengetahui tentang produk ini apatah lagi syarikat yang bertanggungjawab membawa produk hebat ini kepada kita semua.

*SNE Marketing Sdn Bhd, Unit 38-5-4 Shamelin Business Centre, No 38 Jln 4/91, Taman Shamelin Perkasa, 56100 Kuala Lumpur. Nak datang, ajak saya okkey! :)) *


SNE Marketing Sdn Bhd telah ditubuhkan secara rasminya pada Oct 2003. Ibu pejabat SNE ialah di Taman Shamelin Perkasa, Kuala Lumpur dengan modal pelaburan sebanyak RM 5 juta. SNE Marketing Sdn Bhd menawarkan rangkaian produk-produk hebat yang mampu memberi penyelesaian kepada pebagai permasalahan kesihatan pada masa kini. Produk SNE berasal dari Inner Mongolia dan SNE Marketing mendapat hak pengedaran tunggal sedunia oleh Yu Hang Ren iaitu Pusat Kajian Seabuckthorn Terbesar di dunia (www.yuhangren). Dato' Seri Barry Low ialah Presiden dan Pengarah Urusan SNE Marketing Sdn Bhd. SNE kini telah melebarkan sayapnya ke negara-negara jiran seperti Thailand, Indonesia dan Singapura.


*abaikan saya yang selekeh :D*

Ok saya berpeluang bercakap dan bersoal jawab sendiri dengan Dato' Seri Barry Low (beliau sangat humble dan peramah ok) tentang bagaimana beliau boleh berinspirasi membawa produk hebat ini ke negara kita (bertuah tak kita ni?). Jadi video (arghhhhhhh error la pulak, nanti saya cuba upload lagi okay) berikut adalah penjelasan peribadinya kepada saya dan kawan-kawan lain. Suka saya hendak highlightkan kata-kata terakhir beliau;

"Orang yang makan SNE orang yang bernasib baik, orang yang tak makan SNE orang yang tidak bernasib baik dan rugi".


Persoalannya, adakah anda seorang yang bernasib baik? Kami hanya boleh bercerita tentang kehebatan produk SNE, tetapi ianya lebih hebat jika anda sendiri mencubanya. Jangan jadi orang yang kerugian. Cepat cepat hubungi saya segera, 0145005852 Miza Rahman.

1 comment:

  1. sila follow blog saya :)

    http://rohanisne.blogspot.com/

    terima kasih :)

    ReplyDelete